Zaposlitev

Podjetje Extra Lux d.o.o. zaposluje več kot 80 sodelavcev. Zavedamo se, da je uspešno poslovanje in doseganje visoko postavljenih ciljev mogoče dosegati le z motiviranimi in zadovoljnimi zaposlenimi, zato skrbimo, da se med njimi ustvarja pozitivna klima in zadovoljstvo na delovnem mestu. Hkrati skrbimo za zdravo in kakovostno življenje vseh zaposlenih. 

Zaposlenim omogočamo karierno pot, na podlagi katere zagotavljamo strokovnost, osebnostno rast in druge mehanizme, ki so potrebni, da zaposleni naloge opravljajo z ustrezno stopnjo strokovnosti, osebne integritete in zadovoljstva. 


Test

Extra Lux d.o.o. je v tridesetih letih svojega poslovanja postal zanesljiv partner za celovito oskrbo s pisarniškim, toaletnim in gospodinjskim programom, programom računalniške opreme ter tiskalnikov s pripadajočo opremo, vse s ciljem zagotoviti nemoteno poslovanje podjetij in drugih inštitucij širom Slovenije. V sloganu "VSE VAŠE POTREBE POD ENO STREHO" uresničujemo našo vizijo, da smo na trgu prepoznavni po najvišji kakovosti opravljene storitve in dobri kakovosti izdelkov v pričakovanem času. Naše zadovoljstvo pri delu temelji na solidarnosti, odprtosti, medsebojni pomoči, izmenjavi izkušenj, ter spoštovanju vseh generacij sodelavcev. 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Objavljeno dne 11.3.2024

Želimo si postati še boljši, zato k sodelovanju vabimo izkušenega

KOMERCIALNO ADMINISTRATIVNEGA REFERENTA (m/ž)
 

Kakšne bodo tvoje naloge in odgovornosti?

  • pisanje ponudb, predračunov, dobavnic in računov,
  • sprejem naročil kupcev in posredovanje informacij,
  • priprava cenikov, določanje plačilnih in drugih pogojev za posamezne kupce na podlagi posvetovanja z neposredno nadrejenim in računovodstvom,
  • pridobivanje informacij o konkurenčnih programih,
  • sodelovanje z računovodstvom pri spremljanju plačilne sposobnosti kupcev,
  • reševanje reklamacij in kontaktiranje kupcev v zvezi s tem,
  • spremljanje zadovoljstva kupcev in ocenjevanje kupcev,
  • sprotno obveščanje nabavne službe o zalogah blaga,
  • poslovanje s kupci preko spletne trgovine,
  • opravljanje sorodnih del in nalog, ki so povezane z deli in nalogami po tem opisu, če tako določi nadrejeni.

Kaj pričakujemo?

  • V. stopnjo izobrazbe ekonomske ali druge ustrezne smeri,
  • vsaj 1 leto delovnih izkušenj iz tega področja dela,
  • znanje uporabe osebnega računalnika in programskih orodij Office 365,
  • vozniški izpit B kategorije.

Kakšno osebo iščemo?

  • sposobnost sodelovanja in komuniciranja,
  • natančnost in zanesljivost,
  • sposobnost odzivanja na spremembe.

Si v prednosti, če imaš:

  • Znanje iz uporabe informacijskega sistema Navision.

Kaj ti nudimo?

  • zaposlitev za nedoločen čas s 3-mesečnim poskusnim delom,
  • stimulativno plačilo za dobro opravljeno delo,
  • začetno uvajanje (mentorstvo) v delovni proces,
  • samostojno in dinamično delo,
  • fleksibilen delovni čas med (prihod med 7. in 8. uro, odhod med 15. in 16. uro),
  • delo s sodobno tehnično opremo,
  • dodaten dan dopusta na dan rojstnega dne,
  • brezplačno parkirno mesto,
  • neomejene količine kave in čaja,
  • ugodnejši nakup izdelkov iz prodajnega programa in
  • druženje s sodelavci na organiziranih dogodkih podjetja.

Lokacija dela: Ljubljana

Prijava: Če izpolnjuješ razpisne pogoje in bi se želel pridružiti naši ekipi svojo prijavo z življenjepisom pošlji preko portala Moje delo do 1. aprila 2024.

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Objavljeno dne 8.3.2024

 

Želimo si postati še boljši, zato k sodelovanju vabimo izkušene

SKRBNIKE KLJUČNIH KUPCEV (m/ž)

za osrednjeslovensko, dolenjsko, pomursko in koroško regijo

 

Kakšne bodo tvoje naloge in odgovornosti?

  • skrb za ključne kupce in pridobivanje novih kupcev,
  • obiskovanje in sodelovanje s kupci, predstavitev novih prodajnih programov,
  • skrb za vzpostavitev, vzdrževanje in krepitev profesionalnega poslovnega razmerja in strateških odnosov s kupci,
  • ohranjanje, razvijanje in poglabljanje odnosov s kupci,
  • vodenje in razvoj projektov s področja prodaje, pospeševanje prodaje ter prodajno naravnanih projektov,
  • samostojno pripravljanje ponudb, spremljanje in zaključevanje poslov,
  • sodelovanje pri oblikovanju prodajne strategije,
  • tekoče in aktivno poročanje nadrejenim,
  • opravljanje sorodnih del in nalog, ki so povezane z deli in nalogami po tem opisu, če tako določi nadrejeni

Kaj pričakujemo?

  • zaželena višja ali visoka (VI/1 ali VI/2) stopnja izobrazbe s področja ekonomije ali druge ustrezne smeri,
  • vsaj 3 leta delovnih izkušenj na področju prodaje (zaželeno B2B),
  • odlične prodajne veščine in dobre pogajalske spretnosti,
  • odlične sposobnost sodelovanja in komuniciranja,
  • lastna razvojna naravnanost,
  • proaktivnost in ciljno usmerjeno delovanje,
  • sposobnost hitrega odzivanja na spremembe,
  • organiziranost in sposobnost določanja prioritet,
  • pripravljenost na službena potovanja,
  • dobro poznavanje sodobnih informacijskih in komunikacijskih tehnologij,
  • aktivno znanje angleškega jezika,
  • izpit B kategorije

Si v prednosti, če imaš:

  • znanje uporabe informacijskega sistema Navision,
  • izkušnje na področju prodaje pisarniškega, promocijskega, šolskega in toaletnega materiala

Kaj nudimo:

  • redno zaposlitev za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim delom
  • stimulativno plačilo za dobro opravljeno delo
  • uvajanje v delovni proces (mentorstvo)
  • samostojno in dinamično delo
  • fleksibilen delovni čas (prihod med 7. in 8. uro, odhod med 15. in 16. uro)
  • možnost osebnega in strokovnega razvoja
  • varno delovno okolje
  • delo s sodobno tehnično opremo
  • brezplačno parkirno mesto
  • dodaten dan dopusta na dan rojstnega dne
  • skupna druženja in teambuildingi z zaposlenimi
  • neomejene količine kave, čaja in sadja
  • ugodnejši nakup izdelkov iz prodajnega programa

Prijava:

Če izpolnjuješ razpisne pogoje in bi se želel pridružiti naši prodajni ekipi, svojo prijavo z življenjepisom, v slovenskem jeziku, pošlji preko portala Moje delo. V spremnem pismu zapiši regijo za katero iščeš zaposlitev. Prijave z opisom tvojih izkušenj na prodajnem področju zbiramo do 31. marca 2024.