Zaposlitev

Podjetje Extra Lux d.o.o. zaposluje več kot 80 sodelavcev. Zavedamo se, da je uspešno poslovanje in doseganje visoko postavljenih ciljev mogoče dosegati le z motiviranimi in zadovoljnimi zaposlenimi, zato skrbimo, da se med njimi ustvarja pozitivna klima in zadovoljstvo na delovnem mestu. Hkrati skrbimo za zdravo in kakovostno življenje vseh zaposlenih. 

Zaposlenim omogočamo karierno pot, na podlagi katere zagotavljamo strokovnost, osebnostno rast in druge mehanizme, ki so potrebni, da zaposleni naloge opravljajo z ustrezno stopnjo strokovnosti, osebne integritete in zadovoljstva. 


Test

Extra Lux d.o.o. je v tridesetih letih svojega poslovanja postal zanesljiv partner za celovito oskrbo s pisarniškim, toaletnim in gospodinjskim programom, programom računalniške opreme ter tiskalnikov s pripadajočo opremo, vse s ciljem zagotoviti nemoteno poslovanje podjetij in drugih inštitucij širom Slovenije. V sloganu "VSE VAŠE POTREBE POD ENO STREHO" uresničujemo našo vizijo, da smo na trgu prepoznavni po najvišji kakovosti opravljene storitve in dobri kakovosti izdelkov v pričakovanem času. Naše zadovoljstvo pri delu temelji na solidarnosti, odprtosti, medsebojni pomoči, izmenjavi izkušenj, ter spoštovanju vseh generacij sodelavcev. 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Objavljeno dne 5.10.2023

Želimo si postati še boljši, zato k sodelovanju vabimo izkušenega

VODJO SKLADIŠČA IN DISTRIBUCIJE (m/ž)
 

Kakšne bodo tvoje naloge in odgovornosti?

  • vodenje in skrb za nemoteno skladiščno poslovanje,
  • vodenje, organizacija dela ter nadzor nad izvajanjem storitev v skladišču,
  • vodenje in odgovornost za kakovost logističnih storitev,
  • razvoj službe in skrb za razvoj zaposlenih, mentorstvo ter pomoč pri uvajanju novo zaposlenih,
  • skrb za pravilen in pravočasen potek informacij znotraj družbe,
  • skrb za učinkovito skladiščenje blaga v skladišču,
  • skrb za čistočo in urejenost prostorov,
  • izobraževanje skladiščnikov/komisionarjev o procesih skladiščenja,
  • vodenje in sodelovanje pri pripravi in urejanju blaga za inventure,
  • urejanje evidence delovnega časa zaposlenih v skladišču in distribuciji,
  • opravljanje sorodnih del in nalog, ki so povezane z deli in nalogami po tem opisu, če tako določi nadrejeni.

Kaj pričakujemo?

  • zaželena višja ali visoka (VI/1 ali VI/2) stopnja izobrazbe s področja logistike ali druge ustrezne smeri,
  • vsaj 3 leta delovnih izkušenj na področju skladiščenja in distribucije,
  • dobre organizacijske in vodstvene sposobnosti,
  • sposobnost sprejemanja obremenitev,
  • komunikativnost in timsko delo,
  • fleksibilnost in odzivnost,
  • dobro znanje uporabe skladiščnega poslovanja – WMS sistema in programskih orodij MS Office 365,
  • znanje slovenskega jezika in zaželeno znanje enega tujega jezika (angleščina in/ali nemščina),
  • vozniški izpit B kategorije.

Si v prednosti, če imaš:

  • znanje uporabe informacijskega sistema Navision,
  • znanje uporabe WMS sistema.

Kaj nudimo:

  • redno zaposlitev za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim delom,
  • stimulativno plačilo za dobro opravljeno delo,
  • uvajanje v delovni proces (mentorstvo),
  • samostojno in dinamično delo,
  • možnost osebnega in strokovnega razvoja,
  • varno delovno okolje,
  • brezplačno parkirno mesto,
  • dodaten dan dopusta na dan rojstnega dne,
  • skupna druženja in teambuildingi z zaposlenimi,
  • ugodnejši nakup izdelkov iz prodajnega programa.

Lokacija dela: Ljubljana – Brnčičeva ulica 17 b

Prijava:

Če izpolnjuješ razpisne pogoje, in bi se želel pridružiti naši ekipi, svojo prijavo z življenjepisom, v slovenskem jeziku, pošlji preko portala Moje delo. Prijave z opisom tvojih izkušenj na prodajnem področju zbiramo do 29. oktobra 2023.