Zaposlitev

Podjetje Extra Lux d.o.o. zaposluje več kot 80 sodelavcev. Zavedamo se, da je uspešno poslovanje in doseganje visoko postavljenih ciljev mogoče dosegati le z motiviranimi in zadovoljnimi zaposlenimi, zato skrbimo, da se med njimi ustvarja pozitivna klima in zadovoljstvo na delovnem mestu. Hkrati skrbimo za zdravo in kakovostno življenje vseh zaposlenih. 

Zaposlenim omogočamo karierno pot, na podlagi katere zagotavljamo strokovnost, osebnostno rast in druge mehanizme, ki so potrebni, da zaposleni naloge opravljajo z ustrezno stopnjo strokovnosti, osebne integritete in zadovoljstva. 


Test

Extra Lux d.o.o. je v tridesetih letih svojega poslovanja postal zanesljiv partner za celovito oskrbo s pisarniškim, toaletnim in gospodinjskim programom, programom računalniške opreme ter tiskalnikov s pripadajočo opremo, vse s ciljem zagotoviti nemoteno poslovanje podjetij in drugih inštitucij širom Slovenije. V sloganu "VSE VAŠE POTREBE POD ENO STREHO" uresničujemo našo vizijo, da smo na trgu prepoznavni po najvišji kakovosti opravljene storitve in dobri kakovosti izdelkov v pričakovanem času. Naše zadovoljstvo pri delu temelji na solidarnosti, odprtosti, medsebojni pomoči, izmenjavi izkušenj, ter spoštovanju vseh generacij sodelavcev. 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Objavljeno dne 25.11.2022

Zaradi povečanega obsega dela k sodelovanju vabimo

STROKOVNEGA SODELAVCA JAVNIH RAZPISOV (m/ž)

Kakšne bodo tvoje naloge in odgovornosti?

  • priprava dokumentacije za udeležbo na javnih razpisih,
  • priprava cenikov, določanje plačilnih in drugih pogojev za posamezne kupce na javnih razpisih,
  • sprotno obveščanje vodstva družbe o izidih na javnih razpisih, prometu strank pridobljenih na javnih razpisih, izvajanju pogodb sklenjenih na podlagi javnih razpisov,
  • samostojna priprava ponudb, predračunov, računov in dobavnic,
  • spremljanje zadovoljstva kupcev, vodenje evidenc o poteku pogodb, njihovi realizaciji in prometu kupcev, ocenjevanje kupcev,
  • sodelovanje z vodstvom pri oblikovanju prodajne strategije in izvajanju analiz,
  • pridobivanje informacij o konkurenčnih programih,
  • obiskovanje kupcev, vodenje sestankov s kupci, predstavitve novih prodajnih programov kupcem,
  • spremljanje plačilne sposobnosti kupcev in sodelovanje z računovodstvom,
  • svetovanje pri nabavi, prodaji in oblikovanju prodajnega programa,
  • koordinacija dela in sodelovanje z drugimi službami,
  • opravljanje sorodnih del in nalog, ki so povezane z deli in nalogami po tem opisu, če tako določi nadrejeni.

Kaj pričakujemo?

  • VI./1 ali VI./2 izobrazbe ekonomske ali druge družboslovne smeri,
  • vsaj 1 leto delovnih izkušenj na primerljivem delovnem mestu,
  • znanje angleškega jezika,
  • znanje in uporaba MS Office programov, napredno znanje Excela,
  • vozniški izpit B kategorije.

Si v prednosti, če imaš:

  • Znanje uporabe informacijskega sistema Navision.

Kakšno osebo iščemo?

  • ciljno usmerjeno,
  • komunikativno,
  • lastno razvojno naravnano,
  • natančno in zanesljivost,
  • odprto za spremembe,
  • računalniško pismeno,
  • sposobno sledenja prioritetam.

Kaj nudimo:

  • zaposlitev za nedoločen čas s 3 mesečnim poskusnim delom,
  • ustvarjalno in varno delovno okolje,
  • stimulativen način nagrajevanja,
  • samostojno in dinamično delo,
  • fleksibilen delovni čas,
  • brezplačen parkirni prostor,
  • neomejene količine kave in čaja,
  • skupna druženja in teambuildingi s sodelavci,
  • dodaten dan dopusta na dan tvojega rojstnega dne,
  • ugodnejši nakup izdelkov iz prodajnega programa.

Lokacija dela: Ljubljana

Prijava:Če izpolnjuješ razpisne pogoje in bi se želel/a pridružiti naši ekipi, svojo prijavo z življenjepisom pošlji preko portala Moje delo do 24. decembra 2022.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Objavljeno dne 2.11.2022

Želimo postati še boljši, zato k sodelovanju vabimo

NABAVNIKA (m/ž)

Obseg del in nalog:

  • vnos novih artiklov, ažuriranje šifranta artiklov in nastavitev, potrebnih za izvajanje delovnega procesa v nabavi,
  • ažurno preverjanje komercialnih pogojev ponudnika blaga in storitev,
  • sodelovanje pri raziskavi nabavnega trga, obiskovanje dobaviteljev, vodenje sestankov z dobavitelji, ocenjevanje dobaviteljev,
  • skrb za nabavne in prodajne cenike ter vodenje evidence sprememb cen,
  • spremljanje in zagotavljanje ustreznih zalog, disponiranje nabavnih naročil, vodenje evidence in ažuriranje sistemskih podatkov (datumi, cene ipd.),
  • reševanje reklamacij,
  • sprotno obveščanje produktnega vodje in vodje nabave o poslovanju z dobavitelji, izvajanje sklenjenih pogodb in drugih razmerij pri dobaviteljih,
  • spremljanje tržnih razmer in svetovanje vodstva družbe pri nabavi in prodaji in oblikovanju prodajnega programa,
  • pridobivanje informacij o konkurenčnih programih,
  • obiskovanje sejmov, kongresov,
  • sprotno predlaganje ukrepov za odprodajo starih zalog,
  • skrb za šifrant dobaviteljev in nabavne pogoje,
  • skrb za evidenco in arhiv pogodb z dobavitelji in ostalih pogodb, povezanih z delovnim  procesom,
  • skrb za evidenco in arhiv certifikatov, izjav in ostale dokumentacije,
  • redna revizija prodajnega sortimenta skladno z navodili vodje,
  • ostala dela in naloge po navodilu nadrejenega.

Kaj pričakujemo?

  • najmanj V. stopnjo izobrazbe ekonomske ali druge splošne smeri,
  • vsaj 1 leto delovnih izkušenj na primerljivem delovnem mestu,
  • dobro znanje angleškega jezika,
  • znanje in uporaba MS Office programov, napredno znanje Excela,
  • vozniški izpit B kategorije.

Si v prednosti, če imaš:

  • Znanje uporabe informacijskega sistema Navision.

Kakšno osebo iščemo?

  • ciljno usmerjeno delovanje,
  • sposobnost sodelovanja in komuniciranja,
  • sposobnost odzivanja na spremembe,
  • lastna razvojna naravnanost,
  • strokovnost, natančnost in zanesljivost

Kaj nudimo?

  • ustvarjalno in varno delovno okolje,
  • stimulativen način nagrajevanja,
  • samostojno in dinamično delo,
  • fleksibilen delovni čas,
  • brezplačen parkirni prostor,
  • neomejene količine kave in čaja,
  • skupna druženja in teambuildingi s sodelavci,
  • dodaten dan dopusta na dan tvojega rojstnega dne,
  • ugodnejši nakup izdelkov iz prodajnega programa.

Lokacija dela: Ljubljana

Prijava: Če izpolnjuješ razpisne pogoje in bi se želel/a pridružiti naši ekipi, svojo prijavo z življenjepisom pošlji preko portala Moje delo do 2. decembra 2022 ali na kadri@extra-lux.si