Podjetje Extra Lux d.o.o. zaposluje več kot 80 sodelavcev. Zavedamo se, da je uspešno poslovanje in doseganje visoko postavljenih ciljev mogoče dosegati le z motiviranimi in zadovoljnimi zaposlenimi, zato skrbimo, da se med njimi ustvarja pozitivna klima in zadovoljstvo na delovnem mestu. Hkrati skrbimo za zdravo in kakovostno življenje vseh zaposlenih.
Zaposlenim omogočamo karierno pot, na podlagi katere zagotavljamo strokovnost, osebnostno rast in druge mehanizme, ki so potrebni, da zaposleni naloge opravljajo z ustrezno stopnjo strokovnosti, osebne integritete in zadovoljstva.
Extra Lux d.o.o. je v tridesetih letih svojega poslovanja postal zanesljiv partner za celovito oskrbo s pisarniškim, toaletnim in gospodinjskim programom, programom računalniške opreme ter tiskalnikov s pripadajočo opremo, vse s ciljem zagotoviti nemoteno poslovanje podjetij in drugih inštitucij širom Slovenije. V sloganu "VSE VAŠE POTREBE POD ENO STREHO" uresničujemo našo vizijo, da smo na trgu prepoznavni po najvišji kakovosti opravljene storitve in dobri kakovosti izdelkov v pričakovanem času. Naše zadovoljstvo pri delu temelji na solidarnosti, odprtosti, medsebojni pomoči, izmenjavi izkušenj, ter spoštovanju vseh generacij sodelavcev.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Objavljeno dne 12.09.2023
Želimo si postati še boljši, zato k sodelovanju vabimo izkušenega
SKRBNIKA KLJUČNIH KUPCEV (m/ž)
za področje tiskalniških naprav
Kakšne bodo tvoje naloge in odgovornosti?
- skrb za ključne kupce in pridobivanje novih kupcev,
- obiskovanje in sodelovanje s kupci, predstavitev novih prodajnih programov kupcem,
- skrb za vzpostavitev, vzdrževanje in krepitev profesionalnega poslovnega razmerja in strateških odnosov s kupci,
- ohranjanje, razvijanje in poglabljanje odnosov s kupci,
- vodenje in razvoj projektov s področja prodaje, pospeševanje prodaje ter prodajno naravnanih projektov,
- samostojno pripravljanje ponudb, spremljanje in zaključevanje poslov,
- sodelovanje pri oblikovanju prodajne strategije,
- tekoče in aktivno poročanje nadrejenim,
- opravljanje sorodnih del in nalog, ki so povezane z deli in nalogami po tem opisu, če tako določi nadrejeni.
Kaj pričakujemo?
- zaželena višja ali visoka (VI/1 ali VI/2) stopnja izobrazbe s področja ekonomije ali druge ustrezne smeri,
- vsaj 3 leta delovnih izkušenj na področju prodaje (zaželeno B2B),
- odlične prodajne veščine in dobre pogajalske spretnosti,
- odlične sposobnost sodelovanja in komuniciranja,
- lastna razvojna naravnanost,
- proaktivnost in ciljno usmerjeno delovanje,
- sposobnost hitrega odzivanja na spremembe,
- organiziranost in sposobnost določanja prioritet,
- pripravljenost na službena potovanja,
- dobro poznavanje sodobnih informacijskih in komunikacijskih tehnologij,
- aktivno znanje angleškega jezika,
- izpit B kategorije.
Si v prednosti, če imaš:
- znanje uporabe informacijskega sistema,
- izkušnje na področju prodaje tiskalniških naprav, kartuš in tonerjev.
Kaj nudimo:
- redno zaposlitev za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim delom,
- stimulativno plačilo za dobro opravljeno delo,
- uvajanje v delovni proces (mentorstvo),
- samostojno in dinamično delo,
- fleksibilen delovni čas (prihod med 7. in 8. uro, odhod med 15. in 16. uro),
- možnost osebnega in strokovnega razvoja,
- varno delovno okolje,
- delo s sodobno tehnično opremo,
- brezplačno parkirno mesto,
- skupna druženja in teambuildingi z zaposlenimi,
- ugodnejši nakup izdelkov iz prodajnega programa.
Lokacija dela: Ljubljana – Brnčičeva ulica 17 b
Prijava:
Če izpolnjuješ razpisne pogoje, in bi se želel pridružiti naši prodajni ekipi, svojo prijavo z življenjepisom, v slovenskem jeziku, pošlji preko portala Moje delo. Prijave z opisom tvojih izkušenj na prodajnem področju zbiramo do 10. oktobra 2023.